joi, 23 mai 2013

Luna


Eu nu ma vand. Felul cum ma port si felul cum simt si cum arat ceea ce simt ma defineste ca om! Oamenii sustin ca vor frumosul iar atunci cand il primesc se sperie si dau inapoi. Iar in momentul cand realizeaza valoarea unui lucru…abandonat mai demult, se intorc. Ia-l de unde nu-i. Izvorul redevine numai al meu...
Cine rade la urma rade mai bine ? foarte adevarat. Eu plang prima dar niciodata ultima !
De ce ? fiindca putini simt asa cum o fac eu !
Putini va simtiti atat de vii asa cum ma simt eu in fiecare zi.
Cand ma doare ma simt vie asa ca loveste cat poti, o sa fiu si mai vie. Cand sunt fericita sunt in extaz continuu. Fa-ma fericita doar daca poti sa suporti o asa fericire!
Sunt un izvor care nu seaca niciodata decat pentru a se umple din nou;pentru mine si pentru cel ce va urma. Ma intereseaza sa am sufletul plin, sa nu fie uscat !

Daca mi-ar cere cineva sa ma descriu in doua cuvinte as spune atat : Happiness Provider !

Nu cred ca as putea sa spun ceva mai mult despre mine.

Pledati pentru eliberarea printr-un alt om insa nu aveti curaj sa mergeti pana la capat si asta fiindca vreti intotdeauna ceva ce e previzibil, usor de manevrat si usor de abandonat. Va e frica de necunoscut, de ceva ce nu ati mai simtit / vazut / trait.
Vorba aia…ne dam toti amatori de senzatii extreme dar cand suntem pusi in fata faptului ne fofilam.

                                            Azi sunt in perfecta armonie cu mine!
I’m the master of the universe and no person can take that away from me !
…pentru ca sunt singura care poate zambi, care poate simti si care poate darui asa cum nu o mai face nimeni. Toate astea, cui simt eu !
Le multumesc oamenilor care ma fac sa exist….zi de zi. Nu va stiti dar nu-i nimic ! va stiu eu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu