vineri, 20 februarie 2015

Iubire...

Iubirea esta cea mai strigata dorinta a oamenilor...
o auzi intr-o urare de "La multi ani, fericire,iubire..."
o auzi intr-o rugăciune : "Doamne, da-mi iubire..."
o auzi intr-o marturisire/declaratie : "Iubesc" !
o auzi in acel "ai grija de tine", "Buna dimineata","îmi e dor de tine", "mă gândesc la tine", "mă rog pentru tine", "îmi lipsesti","iti multumesc pentru ca existi", "numai pe tine te doresc", "somn usor iubirea mea"...
o auzi in mii de soapte...
oameni de pe întreg globul pământesc rostesc o rugăciune pentru iubire; o striga; o canta; o scriu; o visează; o doresc si tanjesc dupa ea!
Rosteste cuvântul "iubire" si parca simti sufletul ca prinde aripi, ca buzele iti conturează un zâmbet si in ochi iti stralucesc tainice stele!
 Iubirea este Inceputul  Cuvântului lumii!
 Ferice de cei care rostesc "Iubire"!





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu